Розміщення реклами тут - +380 (98) 607 99 77

В Україні змінюють правила для маршруток: що потрібно знати

 

Невдовзі українських пасажирів очікує справжня автобусна революція – уряд прийняв зміни до постанови Кабміну про регулярні пасажирські перевезення. Тепер крім комфорту і безпеки всі автобуси будуть підлаштовані під потреби людей з інвалідністю та стануть більш екологічними.


Серед нововведень – перевізники на міжобласних маршрутах будуть подавати заявки на конкурс. Переможець укладатиме договір на п’ять років і буде продовжувати його автоматично ще на п’ять, але тільки якщо за ним не буде помічено порушень і якщо він погодиться інвестувати в оновлення автопарку, повідомляє Народна Правда із посиланням на Сегодня.

"Перевага на конкурсі буде надаватися перевізнику, який пропонує автобуси з низькою підлогою, електробуси, автобуси з більшою категорією екологічності (Євро 3 – Євро 6)”, – відзначає глава Мінінфраструктури Володимир Омелян.

Багато уваги приділили пасажирам з інвалідністю. До кінця 2019-го не менше 35% автобусів на міських і приміських маршрутах повинні бути обладнані для їх потреб, а з 2020 року – не менше 50%. Також людям з інвалідністю дозволили крім колясок і милиць перевозити з собою і собак-поводирів. Всі таблички всередині автобуса тепер повинні дублюватися міжнародними символами, а друкована інформація – пристосована для слабозорих.

З урахуванням потреб людей з інвалідністю повинні бути обладнані і автостанції. По гучномовцю повинні сповіщати про графік роботи кас і автостанції (зараз тільки відправлення/прибуття), а також про умови обслуговування людей з інвалідністю. Якщо раніше автобуси в передмістя мали подавати за 20 хвилин до відправлення, а міжміські і міжнародні за 40 хвилин, то зараз ці проміжки скоротили до 5 і 10 хвилин відповідно.

Експерти вважають, що рішення уряду впорядкує ринок уже через рік:

"Тепер перевізник, який довів державі свою здатність безпечно перевозити людей (має ліцензію), отримає адекватний доступ до міжміських маршрутах. Каламутні схеми з конкурсами "для своїх”, "кришування нелегалів” підуть в минуле. Це повинно вивести більшу частину ринку з тіні в легальну площину”, – вважає глава Офісу ефективного регулювання Олексій Гончарук.

 





Коментарі

Інформаційне повідомлення
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гости, не можуть залишати коментарі до даної публікації.